Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)
Utolsó frissítés: 2025.10.04
1. Szolgáltató Adatai
- Név: Jitariu-Simon Andrea EV.
- Székhely: 2119. Pécel, Szőlőhegy utca 34.
- Adószám: 56818099-1-33
- Kapcsolat: hello@markadizajn.hu
2. A szerződés tárgya és teljesítés módja
A Szolgáltató online formában, a megrendelővel előre egyeztetett időpontban webdizájn konzultációt nyújt arculattervezési, weboldal dizájn és közösségi média megjelenési témakörökben, valamint kapcsolódó online marketing témakörökben. Emellett lehetőség van webdizájn szolgáltatások igénybevételére, mely külön Megbízási Szerződés megkötésével lehetséges, melynek feltételei ott kerülnek rögzítésre.
- A konzultációk online, jellemzően Google Meet platform használatával zajlanak – ettől előzetes kérés esetén el lehet térni.
- A Felek megegyeznek, hogy – ettől eltérő előzetes megállapodást kivéve – bekapcsolt kamera és mikrofon használatával zajlik a konzultáció.
3. A szerződés létrejötte
- A konzultációs alkalmakra a Szolgáltató weboldalán található jelentkezési űrlap kitöltésével jelzi részvételi szándékát.
- A Szolgáltató a megadott elérhetőségeken felveszi a kapcsolatot a Megrendelővel és több időpontot javasol az adott konzultációra vonatkozóan.
- A szerződés a Megrendelő írásos visszaigazolásával jön létre a választott időpontról. A díjmentes Igényfelmérő Konzultáció esetében a visszaigazolás elküldésével válik véglegessé az adott időpont.
4. Fizetés, számlázás
- A díjköteles konzultáció esetében a visszaigazolást követően a Szolgáltató előlegszámlát állít ki a teljes konzultációs díjról – mely a konzultáció oldalán kerül megjelelölésre. A feltüntetett ár Alanyi Adómentes, így az ott látható összeg fizetendő.
- Az előlegszámla kiegyenlítése kizárólag banki átutalással lehetséges. Kártyás fizetésre nincs mód.
- A díjköteles konzultáció időpontja az előlegszámla kiegyenlítésével válik véglegessé.
- A konzultációt követően a Szolgáltató végszámlát állít ki, amely a teljes díj levonásával 0 Ft (azaz nulla Forint) összeget tartalmaz.
- Szolgáltató az árváltoztatás jogát fenntartja.
5. Lemondás és módosítás
- A Megrendelő az időpont módosítását vagy a konzultáció lemondását legkésőbb a konzultációt megelőző 24 órával, írásban teheti meg.
- A 24 órát megelőző lemondás esetén a befizetett díj teljes mértékben visszatérítésre kerül. Amennyiben időpontmódosításra kerül sor, így a befizetett díj nem kerül visszatérítésre.
- Amennyiben a Megrendelő a konzultációt 24 órán belül mondja le, a díj visszatérítésére nincs mód, kivéve vis major helyzetek (pl. baleset, kórházi ápolás, váratlan áramszünet).
- Amennyiben valamely vis major helyzet a Szolgáltató oldalán áll fenn, úgy új időpontot ajánlhat fel a Megrendelőnek. A befizetett díj ez esetben nem kerül visszatérítésre.
6. Titoktartás
- A Felek megállapodnak, hogy a konzultáció – ettől eltérő írásbeli megállapodást eltekintve – sem a Megrendelő, sem a Szolgáltató részéről nem kerül rögzítésre (képi vagy hangrögzítéssel). Azonban a konzultáció során jegyzet készíthető.
- A Megrendelő által átadott információk, dokumentumok és anyagok harmadik fél számára csak a Megrendelő előzetes, írásos hozzájárulásával adhatók tovább.
- Írásos hozzájárulás esetén a Szolgáltató jogosult a projekt bizonyos elemeit (pl. tapasztalat, megoldás) referenciaként weboldalán, blogbejegyzésben, közösségi médiában vagy hírlevélben bemutatni, a Megrendelő kikötéseit figyelembe véve.
7. Felelősségkorlátozás
- A Szolgáltató a konzultáció során szakmai tudása legjavát nyújtja, de a konzultáció eredményeként elért üzleti sikerért, elmaradt haszonért, közvetett vagy következményes károkért nem vállal felelősséget.
- Amennyiben a Megrendelő kifogással él a konzultáció szakmai minőségét tekintve és ezt a konzultációs alakalom során, valamint a konzultáció napján a hello@markadizajn.hu email-címre elküldve is jelzi, úgy a teljes konzultációs díj visszatérítésre kerül.
- A Szolgáltató nem felel a Megrendelő internetkapcsolatának, számítógépének (illetve kamera és mikrofon), illetve a használt online platform szolgáltatásának működéséért.
8. Szellemi Tulajdon
- A konzultáció során (vagy azt kiegészítendően előzőleg vagy utólag) átadott tartalmak, anyagok, tippek és módszerek szerzői jogi védelem alatt állnak, és kizárólag a Megrendelő saját céljaira használhatók fel – harmadik felek számára történő megosztása nem lehetséges.
- A weboldalon található minden tartalom (dizájn, szövegek, grafikák, logók, egyéb anyagok) a Szolgáltató tulajdonát képezik.
- A weboldal tartalmának bármilyen másolása, terjesztése, kereskedelmi felhasználása kizárólag a Szolgáltató előzetes, írásos engedélyével lehetséges.
9. Panaszkezelés
A Megrendelő panaszát a Szolgáltató e-mailben fogadja, a hello@markadizajn.hu emai-címen. A panaszra a Szolgáltató legfeljebb 30 napon belül érdemben válaszol.
10. Adatkezelés
A Megrendelő személyes adatait a Szolgáltató a hatályos jogszabályok és a GDPR szerint kezeli. Az ezzel kapcsolatos részletek az Adatkezelési Tájékoztatóban találhatók.
11. Az ÁSZF Módosítása
A Szolgáltató fenntartja a jogot az ÁSZF módosítására. A változás a honlapon történő közzététellel lép hatályba.
12. Joghatóság
Jelen szerződésre a magyar jog az irányadó. Jogvita esetén a Megrendelő lakóhelye szerinti bíróság illetékes.