Vizuális Márkaépítés

Egy megkülönböztethető és növekvő márka útja – kreatív fókusz az önazonos megjelenéshez

Miért járnál más útján? Fedezd fel a sajátod! A vizuális márkaépítés egy igen komplex és jelentőségteljes terület, hiszen ez szavak nélkül is rengeteget elmond vállalkozásodról. Ha tudatosan, stratégia mentén és kreatív alapokon építkezel, úgy sokkal jobban kapcsolódhatsz közönségedhez.

A márka-jelenléted a bizalom kiépítésének egy formája. Ha ez megkülönböztethető a többi piaci szereplőtől, ugyanakkor egységes és következetes, a vállalkozásodról is jó benyomást kelthetsz. Ehhez azonban fontos, hogy felszínre hozd márkád értékeit, személyiséged át tudja azt hatni és közönséged számára be tudd mutatni azt a történetet, ami vállalkozásod mögött áll. Egy őszinte, ugyanakkor professzionális képet.

Legyen a Vizuális Márkaépítés számodra is gördülékeny és élvezetes!

Igényeidre szabott folyamat

Minden vállalkozás és minden vállalkozó egyedi, így egy komplex mixet alakítottam ki annak érdekében, hogy teljes mértékben az igényeid szerint tudj haladni a vizuális márkaépítésben. Vállalkozónak lenni valahol nem csupán elkötelezettség, de hivatás is – így, ha belekezdesz a folyamatba, úgy állíthatod össze a különböző összetevőket, hogy a legtöbbet hozhasd ki márka-jelenlétedből!

Stratégiai és kreatív
konzultációk

Folyamatsegítő
eszközök

Tudásanyag
a tisztánlátáshoz

Inspirációs
gyűjtemények

Webdizájn
megoldások

Egyéni technikai
eszközkészlet

Milyen részekből áll a Vizuális Márkaépítés

1.

Kiindulópont: ha a webdizájnról még csak annyit hallottál, hogy “kell egy logó és egy weboldal” a vállalkozásod megjelenítéséhez, akkor segítek neked kibontani, mégis miből kell valójában összeálljon márkád vizuális megjelenése. Megtudhatod, milyen elemekre lesz mindenképp szükséged és hogyan tervezd meg márkaképed.

2.

Márka-felfedező út: sorra vesszük a vizuális márkaépítés kulcsterületeit, úgy mint vízió, történet vagy személyiségjegyek ábrázolása. Erre alapozva hozhatsz létre egy önazonos és értékekre épülő márka-megjelenést. A legfontosabb erőssége, hogy nem egy mások által kijelölt utat kell bejárnod, hanem kreatív módon fedezheted fel a saját irányod, vagyis márkád valódi stílusát.

3.

Kivitelezés és megjelenési stratégia: akár önállóan, akár szakember bevonásával tervezed meg vállalkozásod megjelenését, útmutatást adok számodra az első lépésekhez, hogy márka-jelenléted felülettől függetlenül támogassa vállalkozásod a bizalomépítésben és a közönséggel való kapcsolódásban. Emellett megtudhatod, melyek azok a dizájn feladatok, amelyeket magad is könnyedén el tudsz végezni és mely pontokon érdemes a kivitelezést szakember kezébe adnod.

Stratégiai és kreatív konzultáció

A konzultációs alkalmak révén átfogó képet kaphatsz márkád vizuális megjelenéséről. Az önállóan kidolgozott részeket segít rendszerbe helyezni és stratégiai alapokon megerősíteni a vizuális márkaépítést. A folyamat bármely pontján igénybe veheted, hogy a fókuszt a megfelelő helyen tudd tartani.

Miért fontos, hogy egységes és önazonos legyen megjelenésed? Milyen logó illik igazán vállalkozásodhoz? Hogyan prezentáld terméked vagy szolgáltatásod, hogy vásárlóid száma növekedjen? A számodra fontos kérdéseket mind átbeszéljük a konzultáción, annak megfelelően, hogy hol tartasz épp a folyamatban. Mindezt a leghatékonyabb módon, hogy felkészülhess a megalapozott döntéshozatalra!

A konzultációk rendszeressége és pontos időtartama egyéni megegyezés szerint kerül kialakításra, melynek díja 20.000 Ft óránként.

Folyamatsegítő eszközök

A kezdeteknél – vagy ha teljesen újratervezel – az ötlettelenség, a rengeteg külső impulzus vagy a rád helyezett nyomás időnként ahelyett, hogy ösztönözne, inkább elcsüggeszthet. Ezért szeretném a vizuális márkaépítési folyamatod olyan kézzel fogható eszközökkel is támogatni, amelyek megkönnyítik számodra, hogy megtaláld a saját utad, az egyéni márka-stílusod.

Ezek az eszközök hasonlóak az általad már talán ismert arculati vagy hangulattáblákhoz (board-ok), amik egy lapon prezentálnak ötletgyűjteményeket. Amit a folyamatsegítő eszközök kínálnak neked: egy kreatív és felszabadító márka-felfedező utat, ami segít felszínre hozni a megjelenésed mögött rejlő értékeket, a vizuális márkaépítés legfőbb területei mentén rendszerezni ötleteid és inspirációt találni az egyes fogalmak vizuális megjelenítéséhez, de legfőképp megtalálni önmagad a márkaépítési folyamatban.

Tudásanyag a tisztánlátáshoz

A különböző tudásanyagok révén biztos alapot adhatsz a vizuális márkaépítésednek. Míg a konzultációk kompakt összefoglalói az egyes területeknek és fókuszában a hatékonyság áll, addig a tudásanyagok lehetőséget adnak számodra, hogy elmélyülj egy-egy témában – ennek mentén a saját tempódban haladva át tudod gondolni elképzeléseid és igényeid, amiket területenként rendszerbe is tudsz helyezni.

Mivel arculatod megalkotását követően azt prezentálnod is kell közönséged számára, így a tematikus anyagok nem csupán az előkészítéshez és tervezéshez adnak számodra támpontokat, de abban is segítenek, hogy megjelenésed a mindennapokban is egységes és következetes lehessen. Mivel ezek az anyagok közérthetően, könnyen befogadható és gyakorlati módon mutatják be az egyes témaköröket, így nem csupán átlátni és megérteni segítenek azokat, de a döntéshozatalt is megkönnyítik számodra.

Inspirációs gyűjtemények

A közönségemmel időről-időre megosztok gondolatindító tartalmakat, azonban igény esetén ügyfeleim számára személyre szabott inspirációs gyűjteményeket is készítek, hogy egy igazán felemelő és kreatív utat járhass be márkáddal!

Volt már veled, hogy kellett volna egy jó ötlet az induláshoz, de sehogy sem jött az ihlet? Volt már egy érzésed, hogy mit szeretnél, de nem találtad azt a képet, ami megjelenítette volna? Sok minden tetszene, de nem tudod, melyik választás tükrözne valóban téged? Ne izgulj, ez teljesen természetes! Gyűjteményeim a folyamatot kiegészítve támogatni fognak abban, hogy megtaláld inspirációs forrásod és akár bátorít arra is, hogy teljesen új megjelenést alkoss – például a termékfotózásnál.

Webdizájn megoldások

Ha már kialakult egy világos kép számodra vállalkozásod megjelenésével kapcsolatban – már megvan a saját irányod -, de szeretnéd szakemberre bízni a kivitelezést: keress bátran! Több évnyi szakmai tapasztalattal, széles készségtárral és stratégiai meglátásokkal segítek az elképzeléseid professzionális módon történő megvalósításában!

A tervezés és kivitelzés során a legfőbb cél, hogy közösen létrehozzuk azt a márka-megjelenést, ami teljesen belőled fakad, ugyanakkor közönséged is segíti a kapcsolódásban. Legyen szó komplex arculattervezésről, weboldalkészítésről vagy márka-prezentációs anyagokról (közösségi média elemek, katalógusok), a vállalkozásod igényei és az iparági sztenderdek figyelembevételével kerül kialakításra márkád megjelenése.

Egyéni technikai eszközkészlet

Ha szükséged lenne olyan technikai eszközökre, amelyek számodra nem csupán a tervezést, de a folyamatos márka-jelenlétet is megkönnyítik, ebben is számíthatsz szakértelmemre! Mivel az évek során számtalan eszközzel megismerkedtem (legyen szó képszerkesztésről, közösségi média posztolásról vagy projektmenedzsmentről), így könnyedén segíthetek összeállítani egy személyre szabott eszközkészletet – ami segítségedre lesz a mindennapi munkában.

Nem csupán felmérni segítek, mire van szükséged, de ezek használatának elsajátításában is támogatlak. Emellett nemcsak technikai, de stratégiai (például marketing) útmutatást is kaphatsz a kapcsolódó területeken – hogy a legtöbbet hozhasd ki megjelenésedből – felülettől függetlenül!

A te Vizuális Márkaépítési folyamatod

Alakítsd ki a saját menetrended, kombináld a konzultációkat tudásanyagokkal és inspirációval, alakítsd ki saját eszközkészleted és emeld magasabb szintre márka-jelenléted! Mivel a te vállalkozásod is igazán egyedi, így egy rugalmas rendszer, ugyanakkor felemelő és hatékony útmutatás segítségével szeretnélek támogatni téged a vizuális márkaépítésben.

Ha érdekel a Vizuális Márkaépítési folyamat, jelentkezz egy (díjmentes) online igényfelmérő konzultációra, ahol 20 perc időtartamban megismerhetesz további részleteket, illetve át tudjuk beszélni kérdéseid.

Jelentkezés az Igényfelmérő Konzultációra

Az Adatkezelési Tájékoztatót itt találod.
Az Általános Szerződési Feltételeket itt tekintheted meg.